مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-12سياسي

رییس بسیج سازندگی: 153 هزار جهادگر در قالب 14 هزار گروه جهادی حضور دارند


به مناسب گرامیداشت سالروز بسیج سازندگی بالغ بر 14 هزار گروه جهادی در قالب 153 هزار جهادگر با تلاش در سطح کشور خدمت رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمد زهرایی امروز (22 اردیبهشت) در مراسم نمادین رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی خراسان جنوبی اظهار داشت: به مناسب گرامیداشت سالروز بسیج سازندگی بالغ بر 14 هزار گروه جهادی در قالب 153 هزار جهادگر با تلاش در سطح کشور خدمت رسانی می کنند.

رییس سازمان بسیج سازندگی بیان کرد: از روزی که رهبر معظم انقلاب از دهم مردادماه 1395 دستور گسترش کمی و کیفی گروه های جهادی را صادر کردند جمعیت و خیل عظیم لشکر خوبان جهارگران از 11 هزار گروه نزدیک به 500 هزار نفر به 42 هزار گروه جهادی در اقشار تخصصی رسیده است.

وی با بیان اینکه امروز در موقعیتی قرار داریم که باید قدر آن را بدانیم، افزود: ما اکنون در دوره آخرالزمان نبی و آخرالزمان از ولی امر و ولایت هستیم و امروز هم جبهه حق در مقابل جبهه استکبار صف آرایی حداکثری خودش را دارد یعنی رویایی جبهه حق و استکبار به نقطه ای رسیده که خیانت ها، نفاق ها و تهاجم های فرهنگی، اقتصادی و فرهنگی از هر روشی و تاکتیکی وجود دارد و هم کید دشمن به انتهای خود رسیده و هم خداوند وعده داده است که وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللهُ .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بسیج سازندگی: 153 هزار جهادگر در قالب 14 هزار گروه جهادی حضور دارند

رییس بسیج سازندگی: 153 هزار جهادگر در قالب 14 هزار گروه جهادی حضور دارند