مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-12سياسي

مشارکت 14 هزار گروه جهادی در رزمایش بزرگ فاطمی


رییس بسیج سازندگی با بیان اینکه 14 هزار گروه جهادی در رزمایش بزرگ فاطمی مشارکت دارند، گفت: انقلاب اسلامی در حال تجربه جهاد خدمت رسانی است.

- ، سردار محمد زهرایی صبح پنج شنبه در رزمایش بزرگ 610 گروه جهادی خراسان جنوبی اظهار کرد: از زمان فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر افزایش کمی و کیفی گروه های جهادی در تاریخ دهم مرداد 98، تعداد این گروه ها از 11 هزار گروه جهادی و 500 هزار جهادگر به 42 هزار گروه جهادی در اقشار تخصصی رسید.

رییس بسیج سازندگی با تأکید بر اینکه مکر دشمن و تقابل حق و باطل به نهایت خود رسیده است، بیان کرد: در شرایط عناد باطل با دین تنها انقلاب اسلامی توانست یک حکومت دینی با همه ابعاد فقهی و سیاسی آن را تشکیل دهد.

زهرایی با بیان اینکه در موقعیت خاصی از نظر مقابله با استکبار جهانی قرار داریم، گفت: امروزه انقلاب اسلامی در حال تجربه کردن یک جهاد جدید به نام جهاد خدمت را با فعالیت و سربازی و سردمداری گروه های جهادی است.

وی ادامه داد: ما در کنار مقابله با دشمنی که از جنبه های مختلف در حال ضربه زدن به ما است، در حال مقابله با فقر و محرومیت نیز هستیم و بیرق و پرچم آن در دست گروه های جهادی و جهادگران است.

رییس بسیج سازندگی اظهار کرد: چندی پیش که خدمت مراجع تقلید رسیدم تأکید کردند که قدر نعمت خدمت رسانی به محرومان را داشته باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 14 هزار گروه جهادی در رزمایش بزرگ فاطمی

مشارکت 14 هزار گروه جهادی در رزمایش بزرگ فاطمی