مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-12اقتصادي

استاندار هرمزگان: برای حذف بو از فاضلاب بندرعباس اقدام کنید


برای نصب سامانه های حذف بو تا زمان تکمیل این پروژه، برآوردهای مالی انجام تا با حذف بو، مردم بندرعباس آرامش خاطر بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در نشستی با حضور استاندار هرمزگان موانع پیش روی سامانه انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این نشست ضمن بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی سامانه انتقال پساب به صنایع غرب بندرعباس، تکمیل این پروژه در کمترین زمان را مورد تاکید قرار داد و افزود: این طرح یکی از مهم ترین طرح های استان است که بایستی به سرعت به سرانجام برسد.

وی تصریح کرد، آرامش مردم یکی از ضروریات است و باید با تسریع در انتقال پساب تصفیه خانه به صنایع و جلوگیری از ورود به دریا به این خواسته جامه عمل پوشاند.

استاندار هرمزگان با اشاره به بوی نامطبوع فاضلاب خواستار پیش پیش بینی لازم در این خصوص شد و گفت: برای نصب سامانه های حذف بو تا زمان تکمیل این پروژه، برآوردهای مالی انجام تا با حذف بو، مردم بندرعباس آرامش خاطر بیشتری داشته باشند.

دوستی گفت: درخواست های شرکت زیرساخت در کارگروه ها تخصصی و شورای برنامه ریزی مطرح و موانع موجود نیز طی هفته های آتی برداشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار هرمزگان: برای حذف بو از فاضلاب بندرعباس اقدام کنید

استاندار هرمزگان: برای حذف بو از فاضلاب بندرعباس اقدام کنید