مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-12فناوري

پوشش 5G در تمام مراکز استان ها و شهرهای اصلی؛ برنامه ایرانسل برای دو سال آینده


بیش از یک سال پس از راه اندازی ششمین سایت 5G ایرانسل در جزیره کیش و همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی کیتکس (KITEX 2022)، «سمینار تخصصی نسل پنجم ارتباطات» برگزار شد.

- به نقل از روابط عمومی ایرانسل، بیش از یک سال پس از راه اندازی ششمین سایت 5G ایرانسل در جزیره کیش و همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (KITEX 2022)، سمینار تخصصی نسل پنجم ارتباطات با حضور مدیران و صاحب نظران حوزه ارتباطات، در این جزیره زیبای خلیج فارس برگزار شد.

این سمینار، صبح چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401، با حضور آنلاین دکتر صادق عباسی شاهکوه رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) و حضور دکتر حسن بولوردی معاون فنی و مهندسی ایرانسل، مهندس مرتضی طاهری بخش معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول و برخی دیگر از مدیران و صاحب نظران حوزه ارتباطات، توسط گروه طیف ایران برگزار شد.

معاون فنی و مهندسی ایرانسل، در این سمینار، با اشاره به تعداد سرویس های نسل پنج که در جهان عرضه شده و پیش بینی روند فراگیری 5G در جهان، برآورد تعداد دستگاه های نسل پنج در جهان را بیش از 950 نوع دستگاه دانست و گفت: در حال حاضر بیش از یک و نیم میلیون دستگاه با قابلیت پشتیبانی از 5G، در شبکه ایرانسل فعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 5G در تمام مراکز استان ها و شهرهای اصلی؛ برنامه ایرانسل برای دو سال آینده

پوشش 5G در تمام مراکز استان ها و شهرهای اصلی؛ برنامه ایرانسل برای دو سال آینده