مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 13:372022-05-12اقتصادي

طرح هادی روستاهای گرمی با همکاری بنیاد علوی اجرایی می شود


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: طرح هادی به دلیل تعدد و پراکندگی روستاهای شهرستان گرمی با همکاری بنیاد علوی اجرایی می شود.

- ، فرهاد سبحانی ظهر پنجشنبه در جلسه ویژه توسعه و عمران روستایی در شهرستان گرمی اظهار کرد: با توجه به تعدد و پراکندگی روستاها در سطح شهرستان های گرمی و انگوت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل برای اجرای پروژه های مشارکتی با بنیاد علوی در اجرای طرح هادی در روستاهای هدف شهرستان های گرمی و انگوت آمادگی لازم را دارد.

وی افزود: طی تفاهمنامه منعقده مشترک در فصل جاری اجرای پروژه های مشارکتی طرح هادی به صورت شاخص در سطح روستاهای شهرستان های گرمی و انگوت به منظور توسعه روستاها عملیاتی خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرمی نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت کلی روستاهای هدف شهرستان های گرمی و انگوت اظهار کرد: اجرا و تکمیل طرح هادی در شهرستان های گرمی و انگوت با استفاده از ظرفیت نهاد پیشرفت شهرستان شتاب بیشتری می یابد.

محمدعلی رحیمی ضرورت مشارکت اعتباری بنیاد علوی و بنیاد مسکن در سال جاری به صورت تفاهمنامه را خاطر نشان کرد و گفت: روستاها نقش مهمی در روند توسعه و تولیدات یک منطقه دارند که مهمترین مشکل روستاییان نداشتن شغل، امکانات و خدمات است و اگر این مقوله فراهم شود مهاجرت روستایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی روستاهای گرمی با همکاری بنیاد علوی اجرایی می شود

طرح هادی روستاهای گرمی با همکاری بنیاد علوی اجرایی می شود