مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 13:572022-05-12سياسي

جذب معلمین غیرانتفاعی از طریق آزمون داخلی


نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید به تعیین تکلیف معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی گیلان گفت: مسؤولین وزارت آموزش و پرورش را مجاب کرده ایم تا راه های جذب معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی بر اساس آزمون داخلی اجرایی شود و این موضوع طی یک یا دو ماه آینده به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی نژاد ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته معلم در مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت که به همت شورای اسلامی شهر رشت و با حضور پُر شور معلمین مدارس غیر انتفاعی این شهر برگزار شد اظهار کرد: از ابتکار خوب شورای اسلامی شهر رشت و صنف معلمین شاغل در مدارس غیر انتفاعی گیلان در راستای برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر می کنم.

  جبار کوچکی نژاد به دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با جمعی از فرهنگیان اشاره کرد و گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار برای همه ما فصل الخطاب است و یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در این دیدار این بود که اگر می خواهید در آینده جامعه ایده آل داشته باشیم، باید در حوزه آموزش و پرورش به درستی عمل کنیم.

  رفع تبعیض از حوزه آموزش وی با بیان اینکه به عنوان خدمتگزار مردم در مجلس پیگیر مطالب و مسائل فراوانی پیرامون حوزه آموزش و پرورش بوده و هستم افزود: بنده معتقدم نگاه به حوزه آموزش و پرورش باید نگاهی یکسان باشد و اکثریت موسسین این مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب معلمین غیرانتفاعی از طریق آزمون داخلی

جذب معلمین غیرانتفاعی از طریق آزمون داخلی