مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-12سياسي

یک زن سکان دار بیمه ایران در سیستان و بلوچستان شد


برای نخستین بار در بیمه ایران یکی از بانوان به عنوان بالاترین مقام اجرایی بیمه سیستان و بلوچستان منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، مهدیه ساعدی که پیش از این رییس شعبه زاهدان بود، با حکم حسن شریفی مدیرعامل و رییس هیأت مدیره بیمه ایران به سمت سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران استان پهناور سیستان و بلوچستان منصوب شد.

مدیرعامل بیمه ایران در مراسم معارفه وی با اشاره به اینکه در راستای سیاستهای دولت مردمی و با هدف تکریم مقام والای زن در نظام تصمیم گیری شرکت این انتصاب صورت گرفته است، گفت: انتخاب ساعدی اولین قدم برای هموار کردن مسیر صعود و ترقی سازمانی بانوان همکار است.

رییس هیأت مدیره بیمه ایران افزود: به دلیل تدابیر و تلاش های قابل ستایش راستگو مدیرکل قبلی استان، فضای همدلی خوبی میان همکاران بوجود آمده است و همین موضوع وظیفه و رسالت مدیرکل جدید را سنگین تر از قبل می کند.

بنا به این گزارش، حمایت های همه جانبه از مدیر منصوب شده نیز از جمله موضوعاتی بود که مورد تاکید مدیر عامل بیمه ایران قرار گرفت.

در ادامه این جلسه، راستگو در سخنانی، ضمن سپاسگزاری از حضور مدیرعامل و هیات همراه در استان سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه این اولین بار است که مدیرعامل در این استان حضور پیدا می کنند، گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک زن سکان دار بیمه ایران در سیستان و بلوچستان شد

یک زن سکان دار بیمه ایران در سیستان و بلوچستان شد