مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-05-12سياسي

پل نهراب در محور مواصلاتی زابل- زاهدان به بهره برداری رسید


پل بزرگ نهراب بطول 200 متر در محور مواصلاتی زابل- زاهدان با نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و حضور جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، مدیر کل راه و شهرسازی استان در این مراسم گفت: پل نهراب به طول 200 متر با هشت دهانه 24 متری به عنوان بخشی از قطعه یک بزرگراه زابل- زاهدان بر روی رودخانه سیستان واقع شده است که از سال 89 عملیات ساخت آن آغاز و پس از اجرای عملیات شمع و ستون در سال 91 به علت کمبود اعتبار متوقف شد.

عطاء اله اکبری ادامه داد: بعد از وقفه چندین ساله نظر به اهمیت احداث پل با پیگیری های صورت گرفته و تخصیص منابع مالی، مجدد عملیات ساخت این پل از سال 1400 آغاز گردید و در مدت 8 ماه با صرف اعتبار افزون بر 450 میلیارد ریال آماده بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه برقراری ارتباط ترانزیتی افغانستان و آسیای میانه ازطریق محور ترانزیتی شرق کشور (چابهار- میلک) و قرارگرفتن در مرکزیت جغرافیایی کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی اکو این فرصت را برای ایران فراهم آورده است تا ضمن ایفای نقش فعال در برقراری ارتباط تجاری و اقتصادی بین کشورهای عضو اکو، بتواند در چارچوب همکاری ها و موافقتنامه های مختلف تجاری، در زمینه ترانزیت کال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل نهراب در محور مواصلاتی زابل- زاهدان به بهره برداری رسید

پل نهراب در محور مواصلاتی زابل- زاهدان به بهره برداری رسید