مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-12سياسي

پیش بینی اعتبار 30 هزار میلیاردی برای آبرسانی به روستاها


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه آبرسانی به هفت هزار و 138 روستا در مدت 30 ماه در دستور کار قرار دارد، گفت: 30 هزار میلیارد اعتبار در این زمینه پیش بینی کرده ایم.

- ، سردار محمد زهرایی بعدازظهر پنج شنبه در حاشیه افتتاح آسفالت محور مواصلاتی سه قلعه به روستاهای مجاور، با اشاره به تعاملات بین مجلس شورای اسلامی با بسیج سازندگی در سال گذشته، اظهار کرد: در راستای این تعامل مصوبات بسیار خوبی در راستای اعطای قیر رایگان برای آسفالت معابر روستایی و جاده بین مزارع انجام شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته با همت و همکاری دولت قیر رایگان در اختیار شرکت های مربوطه و مورد تأیید قرار گرفت، افزود: در سال جاری نیز پنج درصد از اعتبارات قیر در اختیار بسیج سازندگی و دو درصد برای ارتش و سایر نیروهای نظامی با نظارت بسیج سازندگی انجام خواهد شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: سعی می کنیم آسفالت پاسگاه ها، پایگاه ها، جاده های مزارع، پروژه های محرومیت زدایی و جاده های روستایی با شناسایی دقیق و هدفمند در سال جاری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مشترک دولت و بسیج سازندگی در سال جاری آبرسانی شرب روستاها بوده است، عنوان کرد: در این راستا مقرر شده آبرسانی به هفت هزار و 138 روستا در مدت 30 ماه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اعتبار 30 هزار میلیاردی برای آبرسانی به روستاها

پیش بینی اعتبار 30 هزار میلیاردی برای آبرسانی به روستاها