مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 15:372022-05-12اقتصادي

امروز 252 تن مرغ در کردستان توزیع شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: امروز 252 تن مرغ در استان توزیع شده که این میزان دو برابر میانگین مصرف روزانه استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج پیمان اسکندری ظهر امروز در شورای اداری شهرستان سنندج اظهار کرد: قاچاق در کردستان و مرزهای شرقی در زمینه جوجه یک روزه، مرغ، گوشت و آرد است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خاطرنشان کرد: یارانه ای که قرار بود به مردم اختصاص داده شود صرف وارداتی می شد که هیچ سودی برای مردم نداشت.

وی ادامه داد: گندم با نرخ بالا وارد می شد اما در قالب ماکارونی و کیک با قیمت پایین صادر می شد و یارانه ای که بابت پرداخت گندم به واردکننده پرداخت می شود سایر کشورهای مقصد صادرات از آن بهره مند می شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهار کرد: موضوع حذف ارز ترجیحی و هدفمندسازی یارانه ها در این شیرایط تصمیم بزرگی بود و اجرای آن با تدابیری که اندیشیده شده قطعا می تواند به نفع مصرف کننده و تولیدکننده باشد.

وی ادامه داد: این کار به نفع بخش کشاورزی است و قیمت محصولات کشاورزی را واقعی می کند و منجر به پایداری تولید می شود.

به گفته اسکندری، در حوزه کشاورزی قبلا عرصه ای برای رقابت نداشتیم چون کشاورزی اقتصادی نبود و همین مساله و انگیزه و رغب را از کشاورزان گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز 252 تن مرغ در کردستان توزیع شد

امروز 252 تن مرغ در کردستان توزیع شد