مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-05-12ورزشي

دادگاه CAS بالاخره یک رای بنفع ایرانی ها صادر کرد


چندسالی است که نام دادگاه عالی ورزش یا همان CAS در ورزش ایران بسیار سر زبان ها افتاده است، اما ایرانی ها تا امروز به جز یک مورد نادر در پرونده سامان قدوس، نتیجه مثبتی از آرای این دادگاه نگرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در پی بروز اختلاف بین امید سینگ و یک باشگاه فوتبال کشور هند، روزبه وثوق احمدی و امیرارسلان اسکندری به وکالت از این بازیکن، درخواستی را نزد اتاق حل اختلاف فیفا (DRC) علیه آن باشگاه هندی مطرح کرد.

پس از انجام رسیدگی در اتاق حل اختلاف فدراسیون جهانی فوتبال (DRC)، شکایت مطرح شده مورد پذیرش قرار گرفت و باشگاه هندی به پرداخت مبلغی تقریباً معادل کل قرارداد 2 ساله ی بازیکن محکوم شد.

بعد از ابلاغ رای صادر شده از سوی فیفا، باشگاه هندی درخواست تجدیدنظرخواهی خود را نزد دیوان داوری ورزش (CAS) در لوزان سوییس مطرح کرد که با انجام مراحل و تشریفات رسیدگی در CAS و پس از ابلاغ تجدیدنظرخواهی باشگاه هندی و ارسال لایحه دفاعیه، جلسه رسیدگی به این پرونده در تاریخ 30 آذر 1400 با حضور وکلا و شهود طرفین برگزار شد و نهایتاً دیوان داوری ورزش طی رای مورخ 21 اردیبهشت 1401، ضمن رد تجدیدنظرخواهی و عدم پذیرش ادعاهای باشگاه هندی، حکم به محکومیت آن باشگاه به پرداخت دستمزد قرارداد 2 ساله امید سینگ صادر و اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه CAS بالاخره یک رای بنفع ایرانی ها صادر کرد

دادگاه CAS بالاخره یک رای بنفع ایرانی ها صادر کرد