مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-05-12اقتصادي

400 گروه بازرسی در استان تهران فعالیت می کنند


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از فعالیت 400 اکیپ بازرسی برای مقابله با احتکار و گرانفروشی در بازار خبر داد.

- به نقل از صدا و سیما، سعید محمدی پور، معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران با اشاره به طرح نظارتی ویژه که از روزهای گذشته در بازار آغاز شده گفت: کالاهای هدف در این طرح، کالاهای اساسی به ویژه روغن، ماکارونی، برنج، شکر، شوینده و محصولات سلولزی بوده و هدف بازرسی عرضه بیشتر این اقلام است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران از فعالیت 400 اکیپ بازرسی در سطح استان تهران با همکاری اتحادیه ها، بازرسان وزارت صمت و وزارت جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی خبر داد و اظهار کرد: سعی می کنیم کالاها هر چه بیشتر عرضه و از احتکار، حتی احتکار در واحدهای صنفی جلوگیری شود.

وی همچنین از بازدید از بزرگترین تولید کننده روغن در تهران خبر داد و تصریح کرد: بر اساس مشاهدات مقدار زیادی روغن برای تصفیه به این واحد تولیدی وارد شده و خط تولید با 80 درصد توان در حال تولید است.

همچنین ماشین ها آماده بارگیری برای انتقال روغن های تولید شده، بودند.

محمدی پور درباره ادامه طرح ویژه نظارتی گفت: به طورکلی بازرسی و نظارت بر بازار وظیفه دائمی سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 گروه بازرسی در استان تهران فعالیت می کنند

400 گروه بازرسی در استان تهران فعالیت می کنند