مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-05-12سياسي

افتخارات گیلان در کرونا به عنوان یک تجربه حفظ شود


فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا، تلاش های گیلانیان در بحران کرونا را مجاهدانه توصیف کرد و گفت: موفقیت های حاصله در بحران کرونای گیلان یک افتخار است و باید به عنوان دانش و تجربه برای همه ادوار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدحسین سپهر فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا ظهر امروز در نشست ستاد کرونا گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره تلاش های مجاهدانه گیلانیان در بحران کرونا و کنترل این بیماری اظهار کرد: استان گیلان هم زمان با استان قم، درگیر بیماری کرونا بوده و خوشبختانه در طول این بحران موفق عمل کرده است.

  وی با اشاره به میزان بالای شیوع بیماری کرونا در گیلان در کنار ضعف های زیرساختی افزود: نحوه مدیریت بیماری کرونا در استان گیلان همواره به عنوان یک دغدغه ملی مطرح بود، اما مدیریت صحیح وضعیت موجود، موجب مقابله بهینه با آن شد.

  فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه مدیریت صحیح بیماری کرونا در استان در کنار همراهی و همدلی مردم بوده، گفت: موفقیت های حاصله در بحران کرونای گیلان یک افتخار است و باید به عنوان دانش و تجربه برای همه ادوار حفظ و ذخیره شود.

  سپهر با اشاره به موفقیت هایی که گیلان در طرح شهید سلیمانی کسب کرد، بیان کرد: نه تنها در بحران کرونا بلکه حفظ و تقویت طرح شهید سلیمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارات گیلان در کرونا به عنوان یک تجربه حفظ شود

افتخارات گیلان در کرونا به عنوان یک تجربه حفظ شود