مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-05-12سياسي

درخواست های ویژه علوم پزشکی گیلان از فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان وضعیت استان در ابتدای شیوع پاندمی کرونا، اقدامات انقلابی و فراگیر صورت گرفته در نظام سلامت گیلان را تشریح و انتظارات و درخواست های استان را برای فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا تبیین و تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان سالاری امروز در نشست قرارگاه عملیاتی ستادی کرونا گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکید معظم له در خصوص احساس مسؤولیت در برابر سلامت خود و دیگران اظهار کرد: به زعم مقام معظم رهبری، هر چه به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا کمک کنیم حسنه و هر چه به شیوع آن کمک شود، سیئه است.

وی در گزارشی به بررسی اپیدمی کووید 19 استان گیلان اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در گیلان تاکنون بیش از 93 هزار نفر بیمار مبتلا به ویروس منحوس کرونا در بیمارستان های استان بستری شده اند که به حول قوه الهی و با تلاش کادر درمان، میزان بستری ها در استان به 88 نفر تقلیل یافته است.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بیش از 6 هزار پرستار در کنار پزشکان و کادر بهداشت و درمان استان در صف مقدم جهادگران عرصه سلامت در بحران کرونا حضور داشتند، تصریح کرد: نظام سلامت استان مستمراً در خدمت مردم بوده به گونه ای که تنها در پیک اول با بیش از یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست های ویژه علوم پزشکی گیلان از فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا

درخواست های ویژه علوم پزشکی گیلان از فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا