مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 16:472022-05-12سياسي

قرآن و عترت تجلی چگونه زیستن است/ فعالیت قرآنی نیازمند تفکر عمیق


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: قرآن کتاب و عترت تجلی چگونه زیستن است و فعالیت ها در این حوزه نیازمند تفکر و اندیشه عمیق است.

- غلامرضا منتظری ظهر پنجشنبه در اختتامیه هفته قرآن و عترت اظهار کرد: پیامبر قبل از وفات دو امانت در بین مسلمانان از خود به یادگار گذاشت یکی قرآن و دیگری عترت و اهل بیت (ع) بوده است.

وی ادامه داد: قرآن یک کتاب آسمانی است که برای انسان ها در زمین نازل شده است و لازم است که تجلی زمینی نیز پیدا کند منتظری گفت: عترت پیامبر تجلی زیستن از نگاه قرآن است و چگونه زیستن را باید در زندگی ائمه جستجو کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه قرآن و عترت باید تعامل و تفکر وجود داشته باشد، افزود: این دو حوزه نیازمند تفکر عمیق است که به راحتی متزلزل نشود و اندیشه ها را دچار تردید نکند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا تاکید کرد: اگر برگ برگ اندیشه ها پاییزی باشد و ریشه ای نداشته باشد با کوچک ترین نسیم تسلیم خواهد شد.

نایب رییس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی استفاده از هنر برای بیان اندیشه های ناب قرآنی را یک ضرورت برشمرد و گفت: قرآن در داستان ابراهیم و شکستن بت ها از هنر نمایش استفاده کرده است تا کفار با نمایشی که حضرت ابراهیم در شکستن بت ها به راه انداخت به عجز و ناتوانی بت هایی که می پرستند اعتراف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن و عترت تجلی چگونه زیستن است/ فعالیت قرآنی نیازمند تفکر عمیق

قرآن و عترت تجلی چگونه زیستن است/ فعالیت قرآنی نیازمند تفکر عمیق