مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-05-12اقتصادي

کشف بیش از 18 تن ماکارونی در مشهد


ارزش این محموله به قیمت روز هر بسته 24 هزار تومان حدود 480 میلیون تومان است که محتکر قصد داشت این بسته های ماکارونی را به قیمت روز بفروشد اما با تلاش بازرسان از کسب مال نامشروع 320 میلیون تومانی محتکر جلوگیری و فرد متخلف به دادسرا معرفی شد.

- کارشناس مسئول بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: 2 محتکر ماکارونی که قصد داشتند حجم بالایی از ماکارونی های تولید قبل را به قیمت جدید پس از اجرای طرح اصلاح یارانه ها در بازار مشهد عرضه کنند، توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی شناسایی شدند و تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ بخشعلی بیاتی قله زو اظهار کرد: یک محموله 15 تنی از ماکارونی تولید قبل به قیمت قبل هر بسته 8600 تومان از یک منزل مسکونی با همکاری سربازان گمنام ناحیه بلال مشهد کشف و ضبط شد.

وی افزود: ارزش این محموله به قیمت روز هر بسته 24 هزار تومان حدود 480 میلیون تومان است که محتکر قصد داشت این بسته های ماکارونی را به قیمت روز بفروشد اما با تلاش بازرسان از کسب مال نامشروع 320 میلیون تومانی محتکر جلوگیری و فرد متخلف به دادسرا معرفی شد.

همچنین عباس اخوان، کارشناس مسئول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در خبر دیگری از کشف 270 کارتن 20 عددی ماکارونی به وزن 3780 کیلوگرم از یک من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 18 تن ماکارونی در مشهد

کشف بیش از 18 تن ماکارونی در مشهد