مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 17:272022-05-12حوادث

اخطاریه پلمب به 153 فروشگاه تهران به خاطر عرضه لباس های نامتعارف


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران: از 5 هزار و 305 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در این راستا برای 153 واحد اخطاریه پلمب صادر شده و چهار واحد صنفی پس از هماهنگی های قضایی پلمب شدند.

- معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران: از 5 هزار و 305 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در این راستا برای 153 واحد اخطاریه پلمب صادر شده و چهار واحد صنفی پس از هماهنگی های قضایی پلمب شدند.

  معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از اجرای طرح بازدید از فروشگاه های پوشاک خبر داد و گفت: در این راستا به دلیل عرضه لباس های نامتعارف برای 153 واحد اخطاریه پلمب صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ سرهنگ نادر مرادی با اشاره به بازدید پلیس نظارت بر اماکن عمومی از فروشگاه های عرضه لباس در تهران، در این رابطه اظهار کرد: در راستای نظارت بر فعالیت فروشگاه های پوشاک و پیشگیری از عرضه لباس های نامتعارف، طرح بازدید از واحدهای صنفی پوشاک در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهر تهران قرار گرفت.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ ادامه داد: در این طرح از 5 هزار و 305 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که در این راستا برای 153 واحد اخطاریه پلمب صادر شده و چهار واحد صنفی پس از هماهنگی های قضایی پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطاریه پلمب به 153 فروشگاه تهران به خاطر عرضه لباس های نامتعارف

اخطاریه پلمب به 153 فروشگاه تهران به خاطر عرضه لباس های نامتعارف