مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-05-12اجتماعي

پایانه های مسافربری اصفهان برای تبدیل به مکان توریستی تجهیز شود


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گفت: شهرداری می تواند از ظرفیت های پایانه های مسافربری و شهری استفاده توریستی کند و باغ کتاب، - باغ موزه و مکان بازی ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتبعات بسیاری را به همراه داشت که تعداد زیادی از رانندگان مسافربری تغییر وضعیت داده و راننده باربری شدند.

افزایش دوربین ثبت تخلف وی در خصوص ایمنی راه ها و کنترل ترافیک، گفت: آمادگی همه جانبه در خصوص نصب دوربین ها برای قطع تخلف ناوگان در حوزه باربری و مسافری را داریم، کنترل فنی یکپارچه اقدام مهمی است که اگر بتوانیم به صورت پایلوت در پایانه کاوه جانمایی کنیم، در ارتقای ایمنی ناوگان حمل و نقل شهری و خدمات پایانه ها بسیار مؤثر است.

صلواتی ادامه داد: همچنین در برنامه های آینده نصب دوربین ها در اتوبان کاوه برای کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی در دستور کار قرار می گیرد و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می توانند به سامانه 140 تماس حاصل کنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خاطر نشان کرد: کل ظرفیت اتوبوس ها برای بارگیری بسته ها و بارهای مجاز تعیین شده است، بنابراین امیدواریم در آینده شاهد کاهش مشکلات و تصادفات زنجیره ای در جایگاه انبارها باشیم که در این راستا نظارت بر اتوماسیون بارها در پایانه ها اهمیت پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه های مسافربری اصفهان برای تبدیل به مکان توریستی تجهیز شود

پایانه های مسافربری اصفهان برای تبدیل به مکان توریستی تجهیز شود