مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-05-12اقتصادي

طرح های «لبیک یا امام خامنه ای» موجب رضایت کارکنان نزاجا شده است


اجرای طرح های «لبیک یا امام خامنه ای» موجب رضایت و آرامش خاطر کارکنان نیروی زمینی ارتش شده است.

- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اجرای طرح های لبیک یا امام خامنه ای موجب رضایت و آرامش خاطر کارکنان نیروی زمینی ارتش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه منظور ترویج استفاده از کالاهای تولید داخل در قالب طرح پیوندهای آسمانی، 3 قلم کالای ایرانی به کارکنان تازه ازدواج کرده تعلق می گرفت و بعد از آن، بنا به درخواست کارکنان، به 10 میلیون تومان پول نقد تغییر پیدا کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: این طرح در ابعاد مختلفی به ویژه در ارتقا روحیه کارکنان و نیز آمادگی رزمی آنها مستقیماً تاثیرگذار بوده است.

امیر حیدری با اشاره به اینکه بیش از نیمی از طرح های 30 گانه لبیک یا امام خامنه ای مربوط به ارتقا معیشت کارکنان است، عنوان کرد: یکی از این طرح ها، طرح لبیک 21 بوده که به منظور ازدواج آسان و کمک به آن در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبر برای جوانان، کارکنان نیروی زمینی و فرزندان کارکنان شاغل نیروی زمینی ارتش است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح به صورت ویژه به یگان های مرزی و کم برخوردار پرداخته شده است ادامه داد: در سال جاری این رقم برای 8 یگان مرزی و کم برخوردار 100 درصد افزایش پیدا کرد و برای بقیه یگان های نیروی زمینی ارتش نیز 50 درصد افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های «لبیک یا امام خامنه ای» موجب رضایت کارکنان نزاجا شده است

طرح های «لبیک یا امام خامنه ای» موجب رضایت کارکنان نزاجا شده است