مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-12سياسي

کرمان میزبان جشنواره جهانی «شعر مقاومت» است/اعلام فراخوان جشنواره در سوم خرداد


کرمان میزبان جشنواره جهانی شعر مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سعید شعرباف تبریزی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک آغاز حرکت فرهنگی عمیق برای احیای ظرفیت های بین المللی شعر مقاومت در شهر کرمان به عنوان جهان شهر مقاومت اظهار داشت: اگر بتوانیم در محتوا و قالب در شان شعر مقاومت و حاج قاسم این جشنواره را برگزار کنیم این جشنواره در سال های آینده ماندگار می شود.

وی بیان کرد: مفهوم مقاومت زبان بین المللی برای گفتمان با کشورها و مردم است و فراتر از مرزهای اسلامی است و اگر این گفتمان در کنار شعر قرار گیرد و با فطرت انسان ها ارتباط خوبی برقرار کند می تواند تاثیر داشته باشد .

شهردار کرمان ادامه داد: سخت گیری برای انتخاب آثار ارسالی به جشنواره جهانی شعر مقاومت بیانگر این است که یکی از بهترین برنامه های شعر در منطقه و کشور خواهد بود و امیدواریم این جشنواره شمولیت پیدا کند و به مخاطبان اصلی برسد.

شعرباف تبریزی افزود: همه افرادی که می توانند تولید آثار داشته باشند به این حرکت بپیوندند و بتوانیم جشنواره ای را در شأن حاج قاسم برگزار کنیم.

رونمایی از نشان رسمی جشنواره جهانی شعر مقاومت دبیر جشنواره جهانی شعر مقاومت نیز در سخنانی اظهار داشت: فراخوان جشنواره در هفته آینده به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر می شود و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان میزبان جشنواره جهانی «شعر مقاومت» است/اعلام فراخوان جشنواره در سوم خرداد

کرمان میزبان جشنواره جهانی «شعر مقاومت» است/اعلام فراخوان جشنواره در سوم خرداد