مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1401 ساعت 22:522022-05-12اقتصادي

کشف بیش از 20 تن روغن احتکار شده در رشت/تقاضای هیجانی باید کاهش یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نتیجه چهارمین روز از مانور سراسری تشدید نظارت و بازرسی در استان گیلان اظهار کرد: به همت بازرسان صمت استان گیلان،چند تن روغن خوراکی سرخ کردنی احتکار شده، کشف و ضبط گردید.

وی با بیان اینکه مقدار 4485 کیلوگرم روغن سرخ کردنی از انبار یکی از شرکت های پخش در رشت کشف شد،گفت: تعداد 5538 بطری روغن سرخ کردنی 810 گرمی از این شرکت کشف شد که جهت دسترسی عموم مردم در فروشگاه های بزرگ و پرتردد در حال توزیع است.

  مدیرکل صمت گیلان با اشاره به اینکه از انبار شرکتی دیگر نیز به مقدار 10474 کیلوگرم روغن سرخ کردنی و 5380 کیلو گرم روغن جامد کشف شد، بیان کرد: این مقدار روغن احتکار شده به ارزش بیش از دو میلیارد و 200 میلیون ریال بوده که در روزهای آینده بین عموم مردم استان توزیع خواهد گردید.

  پورحیدری با بیان اینکه تقاضای هیجانی و کاذب ناشی از فضای روانی، باید کاهش یابد، افزود: این موضوع مزید بر علت نا آرامی در بستر بازار شده و به مردم فهیم توصیه می شود با توجه به ذخایر مطلوب کالاهای اساسی در گیلان، از ازدحام برای خرید مازاد نیاز به شدت پرهیز کنند.

  وی با درخواست از شهروندان برای ارایه گزارشات تخلف و احتکار افزود: از مردم استان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 20 تن روغن احتکار شده در رشت/تقاضای هیجانی باید کاهش یابد

کشف بیش از 20 تن روغن احتکار شده در رشت/تقاضای هیجانی باید کاهش یابد