مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 07:122022-05-13سياسي

خواسته ها و مطالبات مردمی دهلران دنبال می شود


استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های متعدد شهرستان دهلران، گفت: خواسته ها و مطالبات مردمی دهلران به طور جدی دنبال می شود.

- ، حسن بهرام نیا در تداوم برنامه های سفر به دهلران شامگاه پنجشنبه در دیدار با اقشار و گروه های مختلف در شهرستان که با حضور علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 3 هزار شهید والا مقام به ویژه 306 شهید دهلران خاطر نشان کرد: مشکلات مردم را از زبان نماینده محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهرستان که جامعه مخاطب خاص و مورد وثوق مردم هستند شنیده شد و برای این مشکلات به زودی چاره اندیشی خواهد شد.

وی افزود: مشکلات مردمی در این نشست احصا شده و به بلافاصله به مدیران مربوطه استان اطلاع داده خواهد شد.

استاندار ایلام در پاسخ به درخواست امام جمعه شهرستان دهلران گفت: از هفته آینده نمایندگی اداره اوقاف در این شهرستان استقرار خواهد یافت.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به شرایط روی کار آمدن دولت سیزدهم، گفت: این دولت در شرایطی روی کار آمد که برای پرداخت کارکنان دولت با مشکل مواجه بود که پس از کار جهادی بلافاصله این مشکلات برطرف شد و امروز کارهای عمرانی، بهداشتی و زیربنایی و تاثیر گذار در زندگی مردم در حال انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته ها و مطالبات مردمی دهلران دنبال می شود

خواسته ها و مطالبات مردمی دهلران دنبال می شود