مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 07:572022-05-13بين الملل

21 کشته در حملات ترکیه به شمال سوریه


در بیانیه وزارت دفاع ترکیه آمده است: 21 تروریست یگان های مدافع خلق (YPG) در شمال سوریه در پاسخ به حمله این گروه به یک پاسگاه مرزی در استان غازی عینتاپ در جنوب کشور کشته شدند.

- در بیانیه وزارت دفاع ترکیه آمده است: 21 تروریست یگان های مدافع خلق (YPG) در شمال سوریه در پاسخ به حمله این گروه به یک پاسگاه مرزی در استان غازی عینتاپ در جنوب کشور کشته شدند.

وزارت دفاع ترکیه پنجشنبه شب اعلام کرد، 21 تن از شبه نظامیان کُرد یگان های مدافع خلق در حملات نیروهای این کشور در شمال سوریه کشته شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، در بیانیه وزارت دفاع ترکیه آمده است: 21 تروریست یگان های مدافع خلق (YPG) در شمال سوریه در پاسخ به حمله این گروه به یک پاسگاه مرزی در استان غازی عینتاپ در جنوب کشور کشته شدند.

وزارت دفاع ترکیه افزوده است که بمباران اهداف این سازمان در منطقه در پاسخ به حمله فوق ادامه دارد.

روز پنجشنبه بر اثر شلیک تعدادی راکت از سوی نیروهای یگان های مدافع خلق از منطقه عین العرب در شمال سوریه به سمت پاسگاه مرزی ارتش ترکیه در قرقمش واقع در استان غازی عینتاپ، چهار سرباز و یک غیرنظامی زخمی شدند.

مناطق اشغالی شمالی سوریه همواره مورد هدف حملات راکتی نیروهای وابسته به ترکیه و آمریکا است و در مواردی این غیرنظامیان سوری هستند که هدف حملات قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 کشته در حملات ترکیه به شمال سوریه

21 کشته در حملات ترکیه به شمال سوریه