مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-13اقتصادي

نظارت بر عرضه کالا در کردستان با جدیت دنبال شود


استاندار کردستان از تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در استان خبر داد و گفت: هیچ مشکل و کمبودی در خصوص تأمین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد.

- ، اسماعیل زارعی کوشا پنجشنبه شب در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کردستان در سنندج اظهار داشت: با وجود تمام جوسازی های معاندین، به لطف بصیرت مردم و تلاش های مسؤولین طرح مردمی سازی یارانه ها با کمترین مشکل اجرایی شد.

وی با اشاره به آسیب های ارز ترجیحی برای اقتصاد کشور به ویژه دهک های پایین جامعه، افزود: بخش زیادی از یارانه کالاهای اساسی با ارز ترجیحی تأمین می شد که شبکه دلالی و عده ای محدود از رانت آن بهره مند می شدند.

زارعی کوشا تاکید کرد: در ضرورت اجرای این طرح شکی نیست و بسیاری از صاحب نظران اقتصادی کشور از جناح های مختلف سیاسی آن را تأیید کردند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: طرح مردمی سازی ها یارانه یک اقدام مهم و حیاتی برای کشور بود و همه ما باید سعی کنیم با کمترین مشکل این طرح دنبال شود.

وی با اشاره به تأمین و ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان کردستان، یادآور شد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته ما در کردستان هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی نداریم.

در ادامه این جلسه، موضوع افراد جامانده از دریافت یارانه مطرح شد که مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از طراحی سامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر عرضه کالا در کردستان با جدیت دنبال شود

نظارت بر عرضه کالا در کردستان با جدیت دنبال شود