مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-13پزشكي

بیمارستان 500 تختخوابی مراغه با حضور وزیر بهداشت کلنگ زنی شد


همزمان با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراغه کلنگ بیمارستان 500 تختخوابی این شهرستان از محل اعتبارات ملی به زمین زده شد.

- ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در حاشیه آیین کلنگ زنی این بیمارستان اظهار داشت: اکنون 220 بیمارستان در مناطق مختلف کشور در دست احداث بوده و اولویت وزارت بهداشت توجه به عدالت و بهره برداری از بیمارستان های مناطق محروم است.

بهرام عین اللهی با تاکید بر اینکه همزمان با سفرهای استانی برای بسیاری از این بیمارستان ها اعتبار مناسب در نظر گرفته می شود، اضافه کرد: سال گذشته حدود 10 هزار میلیارد تومان در سفرهای استانی برای بیمارستان ها، مراکز درمانی و خانه های بهداشت در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه اهمیت خانه های بهداشت برای وزارت بیشتر از بیمارستان هاست، خاطرنشان کرد: سال گذشته حدود هشت پروژه بیمارستانی که برخی از آنها بیش از 14 سال معطل و بلاتکلیف بود، به بهره برداری رسید.

وی ابراز امیدواری کرد که امسال هم در سفرهای استانی با اعتباری که مجلس به وزارت بهداشت اختصاص می دهد، تعدادی از مراکز بهداشتی و درمانی به بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با سفر خود به مراغه هم اظهار داشت: شهر مراغه دومین شهر بزرگ آذربایجان شرقی است و در رابطه با رشته های پز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 500 تختخوابی مراغه با حضور وزیر بهداشت کلنگ زنی شد

بیمارستان 500 تختخوابی مراغه با حضور وزیر بهداشت کلنگ زنی شد