مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-13دانش

فعالیت یک هزار و 700 شرکت دانش بنیان در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خیرالدین در آیین تقدیر از رییس پیشین و معرفی رییس جدید پارک علم و فناوری استان خوزستان که پیش از ظهر امروز چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات شهید مطهری برگزار شد، - معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر 10 هزار و 500 واحد فناور در پارک های علم و فناوری کشور مستقر هستند که از این تعداد یک هزار و 700 شرکت دانش بنیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خیرالدین در آیین تقدیر از رییس پیشین و معرفی رییس جدید پارک علم و فناوری استان خوزستان که پیش از ظهر امروز چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات شهید مطهری برگزار شد، از فعالیت 49 پارک علم و فناوری در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد 11 پارک در دانشگاه ها مستقر هستند.

همچنین 224 مرکز رشد واحد های فناور در کشور در حال فعالیت هستند که تلاش داریم این مراکز در تمامی شهرستان ها ایجاد شود.

وی افزود: به گونه ای برنامه ریزی شده است که در دانشگاه های کشور از جز به کل حرکت کنیم و پس ایجاد مراکز رشد واحد های فناور، پردیس های فناوری و نوآوری و پارک های علم و فناوری دانشگاهی ایجاد شود.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ادامه داد: در حال حاضر 10 هزار و 500 واحد فناور در پارک های علم و فناور کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت یک هزار و 700 شرکت دانش بنیان در کشور

فعالیت یک هزار و 700 شرکت دانش بنیان در کشور