مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-13اقتصادي

فعالیت 50واحد نانوایی در شهر ارومیه/افزایش سهمیه مناطق پرجمعیت


فرماندار ارومیه از فعالیت 50 واحد نانوایی در ارومیه خبر داد و گفت: هیچگونه مشکلی در خصوص تامین آرد نانوایی در استان وجود ندارد و سهیمه آرد مناطق پرجمعیت افزایش می یابد.

- غلامحسین عماری فرماندار ارومیه در گفت وگو با خبرنگار فارس ارومیه در خصوص صف های طویل نانوایی در شهر ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر هیچگونه کمبودی در ذخیره میزان آرد در استان وجود ندارد و افزایش مصرفی در این خصوص اعلام نشده است.

وی ادامه داد:  با توجه به وضعیت کنونی جامعه و حذف ارز ترجیحی  باعث جو روانی در جامعه شد و شهروندان نگران تامین نان مصرفی خود هستند در این راستا به شهروندان اطمینان خاطر می دهیم که هیچگونه کمبودی در این در خصوص وجود ندارد.

عماری با اشاره به اینکه 50 واحد نانوایی در شهر ارومیه فعال بوده و به ارائه خدمات می پردازد  تصریح کرد: طی جلسه برگزاره شده با توجه به طولانی بودن صف های نانوایی مقرر شد در مناطقی که با کثرت جمعیت مواجه هستیم سهمیه نانوایی ها افزایش یابد .

فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: فرمانداری ارومیه به دنبال تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها می باشد تا معیشت مردم دچار مشکل نشده و در حال حاضر هیچگونه افزایشی در خصوص نرخ نان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 50واحد نانوایی در شهر ارومیه/افزایش سهمیه مناطق پرجمعیت

فعالیت 50واحد نانوایی در شهر ارومیه/افزایش سهمیه مناطق پرجمعیت