مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 10:272022-05-13اقتصادي

جزییات افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس درون شهری بندرعباس


رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، گفت: نرخ کرایه تاکسی حداکثر 35 درصد و نرخ کرایه اتوبوس شهری حداکثر 20 درصد افزایش یافت.

- ، عمار زاهدی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از بررسیها و جلسات متعدد در شورای اسلامی شهر بندرعباس و تصویب نهایی فرمانداری بندرعباس نرخ کرایه های تاکسی و اتوبوس ابلاغ گردیده که در این بین نرخ کرایه تاکسی 35 درصد و نرخ کرایه اتوبوس 20 درصد نسبت به سال 1400 افزایش یافت.

زاهدی تصریح کرد: برچسب های نرخ کرایه نیز بزودی در تاکسی های سطح شهر، و ایستگاه های اصلی جهت اطلاع مسافران نصب می شود.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، ادامه داد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده و بروز تخلف اخذ کرایه مازاد از سوی رانندگان، مراتب را جهت پیگیری از طریق بازرسان سازمان و همچنین سامانه پیامکی به شماره 3000761761 اعلام کنند.

زاهدی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ها و برآوردهای تعیین نرخ کرایه، افزایش نرخ کرایه بیشتر از درصدهای فوق الذکر بوده که بعلت شرایط جامعه و عدم تحمل تورم اضافی حداکثر مقدار 35 درصد به تصویب رسید، و مقرر گردید که با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر در جهت جبران هزینه های تاکسیرانان بسته های حمایتی و معیشتی در طول سال به این قشر زحمتکش تعلق بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس درون شهری بندرعباس

جزییات افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس درون شهری بندرعباس