مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-13اقتصادي

کشف 2 تُن مرغ منجمد در شاندیز


مدیر شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز از کشف 1950 کیلوگرم مرغ منجمد در شاندیز خبر داد.

- علیرضا قدرتی مدیر شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در بازدید مشترک شبکه دامپزشکی، تعزیرات حکومتی و اطلاعات سپاه شهرستان طرقبه شاندیز،  یک محموله به وزن حدود 1950 کیلوگرم مرغ منجمد در شاندیز کشف و توقیف شد.

وی افزود: پیرو مباحث حذف ارز دولتی نهاده ها و آزادسازی قیمت گوشت و مرغ و بر حسب دستور مدیر کل دامپزشکی استان از روز گذشته از مراکز و واحدهایی که دارای مرکز بسته بندی و سردخانه هستند و می توانند حجم بالایی از گوشت و به ویژه گوشت مرغ را نگهداری و دپو کنند بازدید انجام شد و در یکی از این بازدیدهای سر زده که از منطقه شهرک صنعتی شاندیز از یک کارخانه انجام شد، از مجموعه بسته بندی گوشت و مرغ آن واحد هم بازدید سرزده ای داشتیم.

قدرتی خاطرنشان کرد: در مکانی استتار شده و دور از چشم کارشناسان و بازرسان، کارگران واحد در حال بیرون آوردن قطعات مرغ منجمد از کارتن ها و بسته بندی مجدد مرغ ها با لیبل تازه و آماده سازی جهت عرضه به بازار تحت عنوان مرغ گرم بودند.

وی افزود: وزن خالص این محموله کشف شده حدود 1950 کیلو گرم است که با دستور رییس تعزیرات حکومتی شهرستان در سردخانه توقیف و پلمپ شد تا ادامه فرآیند وتصمیم گیری برای این محموله انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 تُن مرغ منجمد در شاندیز

کشف 2 تُن مرغ منجمد در شاندیز