مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-05-13اقتصادي

مرغ، روغن و برنج در ایلام به اندازه کافی هست/ هیچ جای نگرانی نیست


شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار کرد: همان طوری که می دانید جراحی بزرگی در اقتصاد کشور انجام شده و جریان مردمی سازی یارانه ها و توزیع عادلانه آن به منظور جلوگیری از حیف و میل یارانه توسط آقازاده ها و دلالان فرصت طلبی که سفره معیشت مردم را هدف گرفتند انجام شده است.

وی گفت: لذا می طلبد که مردم شریف استان با سعه صدر و طمانینه نسبت به تهیه مایحتاج مورد نیاز خود اقدام کنند و از ایجاد التهاب و تنش در بازار خودداری کنند زیرا این مسئله، موضوع مورد نظر را به سمت احتکار، قاچاق، خروج و انحراف اقلام مورد نظر از مسیر اصلی سوق می دهد و این همان چیزی است که محتکران و دلالان دنبال می کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در ادامه خاطرنشان کرد: میزان ذخیره کالاهای اساسی در استان به اندازه ای است که جای نگرانی نیست، برای مثال برنج 584 تن، شکر 350 تن، روغن صنف و صنعت 100 تن، روغن خانوار 500 تن که 700 تن جدید هم اختصاص داده اند و 130 تن آن در حال حمل به استان همچنین گوشت قرمز منجمد 100 تن و گوشت مرغ منجمد 300 تن در استان ذخیره شده است.

عباسی بیان کرد: ضمن اینکه به طور مداوم و با آزادسازی اقلام بیشتر مقدار ذخیره استان در حال افزایش است و از طریق شبکه توزیع سالم و مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ، روغن و برنج در ایلام به اندازه کافی هست/ هیچ جای نگرانی نیست

مرغ، روغن و برنج در ایلام به اندازه کافی هست/ هیچ جای نگرانی نیست