مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-13اقتصادي

پلمب، حبس و جرائم سنگین در انتظار صنوف متخلف قرچک


مطابق قانون در صورت احتکار، گرانفروشی و عدم عرضه ضمن پلمب واحدهای متخلف، جرائم سنگین و در برخی موارد حبس در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری قارس از قرچک، سعید دوستی نژاد دادستان شهرستان قرچک در جمع خبرنگاران در خصوص اختفا و عدم فروش اقلام ضروری مردم اظهار داشت: در حال حاضر طرح هدفمندی یارانه ها از 18 اردیبهشت ماه کلید خورده و دستگاههای نظارتی در حال بازدید از صنوف مختلف هستند تا اقلام به راحتی به دست مردم برسد.

وی گفت:  نظر به حساسیت وشرایط کنونی دادستانی قرچک با همکاری سازمان های  صمت، تعزیرات، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی وبسیج اصناف ضمن نظارت بر عرضه کالای اساسی هشدار می دهدبا افراد یا واحدهایی که اقدام به احتکار ،گرانفروشی و عدم عرضه اقلام اساسی نمایند  بشدت برخورد خواهد شد.

دوستی نژاد افزود: مطابق قانون در صورت وقوع موارد فوق ضمن پلمب  مراکز و واحدهای متخلف برای افراد متخلف جرایم سنگین و در برخی موارد  حبس پیش بینی شده است.

  وی تاکید کرد: به اندازه کافی در شهرستان اقلام ضروری وجود دارد.

در صورت کشف اقلام احتکاری  مورد مکشوفه به قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در شهرستان بین 7 تا 10 تیم نظارتی وجود دارد که در دو شیفت صبح و بعد از ظهر نظارت بر توزیع اقلام را در انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب، حبس و جرائم سنگین در انتظار صنوف متخلف قرچک

پلمب، حبس و جرائم سنگین در انتظار صنوف متخلف قرچک