مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-13سياسي

نیروگاه راشد تربت حیدریه سند افتخار ملی است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از نیروگاه در حال ساخت سیکل ترکیبی راشد تربت حیدریه به عنوان سند افتخار ملی و نماد همت و مهارت مدیران استان یاد کرد و گفت: - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در جریان بازدید از از نیروگاه در حال ساخت سیکل ترکیبی راشد تربت حیدریه، از آن به عنوان سند افتخار ملی و نماد همت و مهارت مدیران استان یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، دکتر جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در جریان بازدید از نیروگاه در حال ساخت سیکل ترکیبی راشد تربت حیدریه، از آن به عنوان سند افتخار ملی و نماد همت و مهارت مدیران استان یاد کرد و گفت: پیشرفت خوب فیزیکی نشان می دهد محصول اصلی این نیروگاه برق نیست؛ بلکه نمونه کاملی یک دانشگاه علمی و عملی است.

وی افزود: در سطح استان تکمیل و راه اندازی پروژه های تولید برق، مهمترین دغدغه استان و حتی نظام در سال جاری و لازم است کار با جدیت بیشتری دنبال شود.

وی با تاکید بر ضرورت یک تقسیم کار گفت: بخش از کارها از جمله موضوع خط انتقال گاز و مذاکره با معارضان محلی بر عهده فرمانداری تربت حیدریه است که تا امروز نیز با جدیدت پیگیر تمام امور مربوط بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه راشد تربت حیدریه سند افتخار ملی است

نیروگاه راشد تربت حیدریه سند افتخار ملی است