مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-13ورزشي

برگزاری مانور 2 روزه هلال احمر گیلان در منطقه بیجار رودبار


مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به برگزاری مانور دو روزه این جمعیت در منطقه بیجار رودبار، گفت: در این مدت بیش از 1000 خدمت درمانی، - ، سیاوش غلامی ظهر جمعه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به برگزاری دو روزه مانور درمان در منطقه شهر بیجار رودبار به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، اظهار کرد: بیش از هزار و 100 خدمت درمانی، دارویی و مشاوره ای به ساکنان این منطقه ارائه شد.

غلامی افزود: با توجه به حادثه خیز بودن استان گیلان و تجربه زلزله دلخراش رودبار این مانور به منظور تمرین نحوه خدمت رسانی و آمادگی در برابر حوادث با حضور 16 نفر از اعضای تیم bhcu رودبار، رشت و فومن، تیم های حمایت روانی جوانان و کارشناسان ستادی در دو روز متوالی برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ادامه داد: در این مانور خدمات به صورت رایگان صورت گرفت که شامل ویزیت 226 نفر توسط پزشکان متخصص و عمومی، 172 خدمت پرستاری و مامایی، 106 خدمت مشاوره ای بهداشت روان و تغذیه بود.

وی با اشاره به اینکه در این مانور کارشناسان توانبخشی با حضور در دبستان بیجار 55 کودک را مورد ارزیابی ستون فقرات و ناهنجاری های اسکلتی کف پا قرار دادند، اضافه کرد: کارشناس تغذیه و توانبخشی در دبیرستان پسرانه به ارائه مطالب آموزشی در خصوص پرهیز از مصرف بی رویه غذاهای آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مانور 2 روزه هلال احمر گیلان در منطقه بیجار رودبار

برگزاری مانور 2 روزه هلال احمر گیلان در منطقه بیجار رودبار