مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-05-13ورزشي

18 شهید مدافع سلامت در آذربایجان شرقی


رییس دانشکاه علوم پزشکی تبریز از تقدیم 18 شهید مدافع سلامت در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، بهمن نقی پور، امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز و در جمع باشکوه نمازگزاران مصلای حضرت امام(ره) تبریز اظهار داشت: 17 تا 23 اردیبهشت به عنوان هفته سلامت است و علت نامگذاری این هفته یادآوری این است که سلامت در زندگی بشر نقش بزرگی دارد و بزرگترین نعمت های انسان امنیت و سلامت است که خداوند به بشریت عطا کرده است.

  وی افزود: یادمان باشد برای ایجاد سلامت جامعه یک قشر و مجموعه نمی تواند کاری کند بلکه همه ارگان ها در سلامت مردم نقش اساسی دارد.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر جایی که مردم حاضر شده اند  آن اتفاق موفقیت آمیز بوده است از این رو این هفته یادآور این است که مردم باید به اهمیت سلامت بیش از پیش پی ببرند.

  وی خاطرنشان کرد: حوزه سلامت یک حوزه وسیع است و با توجه به اصل اینکه پیشگیری بهتر از درمان است چون با این رویه هزینه ها را  با رسیدگی بیشتر مردم به سلامت، می توان کاهش داد.

  نقی پور بیان کرد: بهداشت محیط، تغذیه سالم، ورزش و آمادگی جسمانی، پیاده روی، استفاده از انرژی پاک و حفظ محیط زیست، مدیریت پسماندها، کنترل مصرف دخانیات، آموزش بهداشت، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 شهید مدافع سلامت در آذربایجان شرقی

18 شهید مدافع سلامت در آذربایجان شرقی