مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-05-13سياسي

اصلاح پرداخت یارانه ها نیازمند نظارت مسئولان و همکاری مردم است


اصلاح نظام پرداخت یارانه ها نیازمند نظارت مسئولتن و همکاری تک تک مردم دارد.

- ، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های امروز نماز جمعه برازجان با تسلیت شهادت حضرت حمزه (ع) در جنگ احد سال 3 قمری اظهار داشت: در کتب تاریخی از دو نفر نام برده شده که در برابر مشرکان و کفار به صورت ویژه از رسول خدا دفاع و حمایت می کردند یکی حضرت ابوطالب پدر بزرگوار امیر مؤمنان (ع) و دیگری حضرت حمزه عموی پیامبر بود که لقب اسدالله و اسد رسول الله گرفت.

وی اضافه کرد: بدین جهت امویان کینه ویژه از این بزرگواران بر دل داشتند به طوری که نقل شده: ابوسفیان و معاویه حتی بعد از مسلمان شدن ظاهری بر مزار مطهر حضرت حمزه توهین و جسارت می کردند.

امام جمعه دشتستان افزود: بعد از حاکمیت وهابیون و آل سعود بر حجاز قبر حضرت حمزه و مسجد کنار آن را خراب کردند عظمت و جایگاه معنوی حضرت حمزه در حدی است که همه امامان در مقام احتجاج با مخالفان به خویشاوندی خود با او و حضرت جعفر مباهات می کردند.

وی با اشاره به برنامه های اقتصادی دولت سیزدهم بیان کرد: رهبر حکیم انقلاب اسلامی در بیانات اخیرشان در دیدار با کارگران فرمودند دولت برنامه های مهمی در پیش دارد که دستگاه ها و همه آحاد مردم باید دست به دست هم بدهند تا به نتیجه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح پرداخت یارانه ها نیازمند نظارت مسئولان و همکاری مردم است

اصلاح پرداخت یارانه ها نیازمند نظارت مسئولان و همکاری مردم است