مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:122022-05-13بين الملل

«14 می» یادآور اشغال، قتل عام و آوارگی ملت فلسطین است


14 می 1948 میلادی، یوم النکبه، یادآور اشغال، قتل عام و آوارگی صاحبان اصلی سرزمین فلسطین توسط غاصبان و اشغالگران صهیونیست و شروع روند سیستماتیک نقض گسترده حقوق طبیعی و اولیه ملت فلسطین است.

- ، وزارت امور خارجه کشورمان در آستانه سالروز تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی - روز نکبت، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: 14 می 1948 میلادی، یوم النکبه، یادآور اشغال، قتل عام و آوارگی صاحبان اصلی سرزمین فلسطین توسط غاصبان و اشغالگران صهیونیست و شروع روند سیستماتیک نقض گسترده حقوق طبیعی و اولیه ملت فلسطین می باشد.

صهیونیست های جنایتکار از این تاریخ با حمایت برخی قدرت های غربی، سرزمین مقدس فلسطین را به زور سلاح و از طریق قتل و غارت، غصب کردند و زیر بنای ناامنی و بی ثباتی دائمی در منطقه غرب آسیا را بنیان نهادند که تاکنون ادامه دارد.

سالروز یوم النکبه بار دیگر ضرورت انجام وظیفه ی انسانی و قانونی، دولت ها و ملت های جهان در دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین را گوشزد می کند و شکست سازمان ها و نهادهای بین المللی را در حل و فصل یکی از قدیمی ترین بحران های انسانی و سیاسی جهان به رخ می کشد، به ویژه این روزها که رژیم غاصب صهیونیستی دور تازه ای از هتک حرمت اماکن دینی و مقدسات اسلامی فلسطین و بیت المقدس و کشتار مردم بی پناه فلسطین را آغاز کرده که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«14 می» یادآور اشغال، قتل عام و آوارگی ملت فلسطین است

«14 می» یادآور اشغال، قتل عام و آوارگی ملت فلسطین است