مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-13اقتصادي

وجود فساد، رانت و سوءاستفاده در دو نرخی بودن ارز


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه فساد، رانت و سوءاستفاده در دوگانه بودن نرخ ارز وجود داشت، گفت: سالم ترین و عاقلانه ترین راه در اختیار قرار گرفتن یارانه کالاهای اساسی به خود مردم است تا بسیاری از گلوگاه های فساد در این زمینه بسته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری، درباره مساله توزیع هدفمند یارانه هابه نفع مردم اظهار کرد: با همین ارز ترجیحی خوراک سگ و گربه و مواد آرایشی  را وارد می کردند که بعضا همین مواد هم فاسد بوده و برای توجیه کار خودشان ترویج بستر سگ بازی، سگ داری و سگ گردانی را در دستور کار قرار دادند و تا جایی پیش رفتند که امروز شاهدیم که در خانه ها به عنوان فرزند نگهداری می شود.

وی گفت: اینکه می بینیم از کانال سهمیه بندی کالا وجود ندارد ولی در بازار آزاد وجود دارد این است به اسم یارانه پول گرفته می شد و جنس  وارد می کردند، یک مقدار وارد بازار مصرف و بقیه را راهی بازار آزاد می کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: بحث حذف ارز  4200 تومانی و اختصاص یارانه به اقشار کم درآمد ارائه طرح و برنامه برای تولید است،به دلیل اینکه واردکنندگان سودشان در واردات است در کنار واردات رانت بخورند پس سعی می کنند تا می توانند جنس وارد کنند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود فساد، رانت و سوءاستفاده در دو نرخی بودن ارز

وجود فساد، رانت و سوءاستفاده در دو نرخی بودن ارز