مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-13سياسي

جراحی اقتصادی دولت نیازمند همراهی همه مردم و اقشار است


همه باید کمک کنیم تا دولت در این جراحی بزرگ اقتصادی موفق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر آیت الله عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با بیان اینکه باید در تقوا یاور همدیگر باشیم، اظهار کرد: تمام شئون زندگی باید بر اساس تقوا تنظیم شود.

وی با بیان اینکه همه باید تقوا را محور دوستی های خود قرار دهیم، افزود: مؤمنین و افراد متقین فدای مردم می شوند و شجاعانه برای رفع مشکلات مردم خسارت های زیادی را می پذیرند.

امام جمعه قزوین با اشاره به تلاش دولت برای هدفمندی و عادلانه سازی ارز 4200 تومانی افزود: دولت در شرایطی به دنبال عادلانه سازی ارز 4200 تومانی در کشور و جراحی اقتصادی است که باید خیانت گذشتگان به کشور را نیز اصلاح کند.

وی افزود: همه امروز در کنار رییس جمهور به دنبال اصلاح شرایط اقتصادی کشور و سرپا شدن دوباره کشور هستند و باید مراقب اوضاع باشیم.

آیت الله عابدینی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در حمایت از دولت در اقدامت سخت اقتصادی پیش رو، بیان کرد: همه باید کمک کنیم تا دولت در این جراحی بزرگ اقتصادی موفق شود.

وی با اشاره به اینکه رانت خواری و تسلط ثروتمندان بی رحم بر فقر باید تمام شود، ادامه داد: نباید سرمایه ملت به افرادی سپرده شود که به دنبال غارت بیت المال و سودجویی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جراحی اقتصادی دولت نیازمند همراهی همه مردم و اقشار است

جراحی اقتصادی دولت نیازمند همراهی همه مردم و اقشار است