مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-13سياسي

شجاعت دولت در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها/ با مفسدین محتکر برخورد قاطع شود


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به شجاعت دولت سیزدهم در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، گفت: دستگاه های متولی برای مبارزه و مقابله با مفسدین محتکر پای کار بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در سخنانی با بیان اینکه در اسلام، انسان محور است، عدالت، عبادت، رفاه و امنیت برای انسان است، تا انسان به رستگاری نائل شود اظهار داشت: هر کس باید خودش را نجات دهد و نجات هم به این است که به وظیفه فردی و اجتماعی خود عمل کنیم.

وی بیان داشت: اهدافی مانند عدالت، نهایتاً باید منتهی به رستگاری شود، راه رسیدن به رستگاری تقوا است، امام علی (ع) می فرماید: تقوا به این است که اگر انسان اعمال خود را روی سبدی بگذارد و همه آدمیان این اعمال را ببینند، هیچ زشتی در آن اعمال نبینند، اگر کسی چنین بود، یک انسان متقی خواهد بود، خودم و همه شما را به رعایت تقوای الهی فرا می خوانم.

ضرورت آگاهی بخشی به مردم در رابطه با برنامه های اقتصادی نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در نظام اسلامی برنامه های جدیدی به جهت اقتصادی در حال اجرا است، باید اعتراف کنیم که مردم در شرایط سخت معیشتی قرار دارند عنوان کرد: مردمی سازی یارانه ها با برخی از گرانی ها همراه است و این گرانی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعت دولت در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها/ با مفسدین محتکر برخورد قاطع شود

شجاعت دولت در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها/ با مفسدین محتکر برخورد قاطع شود