مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-05-13سياسي

مدیران ناکارآمد وضعیت امروز اقتصاد کشور را پدید آوردند


امام جمعه میامی با بیان اینکه مدیران ناکارامد وضعیت امروز اقتصاد کشور را پدید آورده اند، گفت: دولت خوشبختانه قدم اول را برای اصلاح اقتصاد و ساختارها برداشته است.

- ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع با بیان اینکه مشکلات اساسی در حوزه اقتصادی وجود دارد، تاکید کرد: بخشی از این مشکلات که امروز شاهد هستیم به دهه های گذشته بر می گردد و البته عوامل متعددی نیز در آن خیل هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز اقتصادی که کشور درگیر آن است، به خاطر مدیران ناکارآمد بوده است، تاکید کرد: بخش دیگری از مشکلاتی که امروز دولت سیزدهم میراث دار آن شده به خاطر افراد خائن در طول دهه انقلاب اسلامی رخ داده است.

امام جمعه میامی با بیان اینکه برخی از مشکلات اقتصادی که امروز جامعه را به مسائل متعدد گرفتار کرده، به خاطر گوش فرا ندادن به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به خصوص در موضوعاتی مانند اقتصاد مقاومتی است، گفت: دولت خوشبختانه قدم اول را برای اصلاح امور برداشته است.

صفایی پور با بیان اینکه دولت سعی دارد با سیاست های اعمال شده به تثبیت شرایط اقتصادی برسد، گفت: امیدواریم با عزم جدی که رییس جمهور دارد و کمک های همه بخش ها همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز گفت، شاهد اجرای طرح هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران ناکارآمد وضعیت امروز اقتصاد کشور را پدید آوردند

مدیران ناکارآمد وضعیت امروز اقتصاد کشور را پدید آوردند