مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-05-13سياسي

مسئولان برای اشتغال زایی جوانان تلاش مضاعفی کنند


با حل شدن مشکل اشتغال، بسیاری از مسائل اقتصادی و چه بسا فرهنگی کشور برطرف می شود و مسئولان برای اشتغال زایی جوانان بایستی تلاش مضاعفی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد یزدی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان خلجستان قم، با تاکید بر تولید دانش بنیان و اشتغال زایی گفت: مسئولان کشور برای افزایش اشتغال جوانان باید تلاش مضاعفی کنند چراکه با حل شدن مشکل اشتغال، بسیاری از مسائل اقتصادی و چه بسا فرهنگی در کشور برطرف خواهد شد.

وی اعلام کرد: طی تماسی که با استاندار قم داشتم، خبردار شدم که مصوب شده زیرگذر سه راهی باغ یک امسال احداث شود و همچنین عملیات اجرایی تعریض جاده باغ یک تا دستجرد، دو ماه بعد آغاز می شود.

امام جمعه خلجستان ابراز کرد: به حمدالله سرمایه گذار، استعدادها و توانایی های زیادی در خلجستان وجود دارد؛ از مسئولان این شهرستان و استان قم در خصوص رفع موانع برای اشتغالزایی جوانان خلجستان مطالباتی داشته ایم.

وی ادامه داد: در رابطه با اخذ مجوزات برای فعالیت در زمینه های گردشگری در شهرستان خلجستان مشکلات مختلفی وجود دارد که بعضاً منطقی نیست امیدواریم با همکاری مدیران و مسئولان جهادی این موانع را برطرف کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای اشتغال زایی جوانان تلاش مضاعفی کنند

مسئولان برای اشتغال زایی جوانان تلاش مضاعفی کنند