مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-13سياسي

هدفمندی یارانه ها موجب عدالت اجتماعی می شود


امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه هدفمندی یارانه ها موجب عدالت اجتماعی می شود، گفت: ارز ترجیحی موجب قاچاق گندم و آرد شد و سودجویان با سود حاصل از تجارت گندم و آرد باعث شدند سرمایه گذاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام حسن اسکندری، امام جمعه بویین میاندشت در خطبه های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با بیان اینکه هدفمندی یارانه ها موجب عدالت اجتماعی می شود، اظهار کرد: ارز ترجیحی موجب قاچاق گندم و آرد شد و سودجویان با سود حاصل از تجارت گندم و آرد باعث شدند سرمایه گذاری، و تولید و اشتغال کشور رکود پیدا کرد.

وی با بیان اینکه سوء تدبیرها در ارز ترجیحی موجب فلج شدن اقتصاد کشور شد، افزود: در اجرای هدفمندی یارانه ها مردم و مسؤولیت دولت را همراهی کنند، سودجویان از هدفمندی یارانه ها هراس دارند.

اسکندری گفت: سودجویان از احتکار کالاهای گران شده خودداری کنند و همچنین در این زمینه دولت هزینه کالاهای گران شده را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده است و نیاز است دستگاه هایی اجرایی شهرستان با نظارت مستمر بر بازار کالا از احتکار و گران شدن مابقی کالاها جلوگیری کنند.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه هدف از تشکیل بسیج سازندگی محرومیت زدایی است، گفت: اقداماتی که گروه های جهادی در بخش عمرانی، فرهنگی و سلامت شهرستان انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفمندی یارانه ها موجب عدالت اجتماعی می شود

هدفمندی یارانه ها موجب عدالت اجتماعی می شود