مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-05-13سياسي

امام جمعه کرج: جراحی اقتصاد یک مقدار درد و دوران نقاهت دارد باید تحمل کنیم


درجایی خوانده ام دولت روی بلیط هر مسافر به سایرکشورها پنج میلیون تومان یارانه می دهد آیا این بی عدالتی نیست، باید جلوی این ها گرفته شود.

- درجایی خوانده ام دولت روی بلیط هر مسافر به سایرکشورها پنج میلیون تومان یارانه می دهد آیا این بی عدالتی نیست، باید جلوی این ها گرفته شود.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با تاکید بر عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی برای نجات کشور گفت: دولت مردمی سیزدهم با دغدغه رفع مشکلات معیشتی مردم دست به اصلاح اقتصادی زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا ،آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: برای تحقق این امر باید موانع را برداشت و مهمترین قدم دررفع موانع و مشکلات اقتصادی مردمی کردن یارانه ها است.

وی ادامه داد: تاجایی که دقت و رصد شده این دولت به فکر سیاست بازی نیست ،کار نمایشی ندارد و دغدغه حل مشکلات را دارد و از همین سال های اولیه برخلاف دولت های گذشته فعالیت های خود را آغاز کرده است.

امام جمعه کرج تاکید کرد: البته بیگانگان می خواهند مشکلات حل نشود و در رسانه ها مطالبی را به دروغ نشر می دهند و عده ای هم که وضعیت امروز کشور دست پخت سیاست غرب زده آنان است به جای پاسخگویی، مطالبه گر شده اند و در مسیر دشمن حرکت کرده به طوری که قلم فرسایی و نطق دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: جراحی اقتصاد یک مقدار درد و دوران نقاهت دارد باید تحمل کنیم

امام جمعه کرج: جراحی اقتصاد یک مقدار درد و دوران نقاهت دارد باید تحمل کنیم