مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 16:022022-05-13سياسي

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نماز جمعه این هفته (23اردیبهشت ماه1401) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

مسائل اقتصادی با شفافیت برای مردم بیان شود حجت الاسلام محمد عابدی، امام جمعه موقت شهرستان مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: هدفمندسازی یارانه کاری درست هست و مسوولان باید برای آگاه سازی و تبیین افکار عمومی جامعه با مردم صحبت کنند و شفافیت موضوع را به مردم اعلام کنند و نباید گرانی و تورم باعث آشفتگی بازار و جامعه شود.

وی افزود: مسؤولان دولتی، تعزیرات حکومتی و بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف در خصوص مبارزه با گران فروشان و احتکارکنندگان کالاهای اساسی مردم، همت ویژه داشته باشند.

امام جمعه موقت شهرستان مشگین شهر ضمن تبریک فرا رسیدن هفته های سلامت، هلال احمر و کار بیان کرد: مدافعان سلامت و کادر درمان در مدتی که کرونا در جامعه شایع بود تلاش بسیاری کردند و با از جان گذشتگی ها، سلامتی را به جامعه هدیه کردند.

تشکیل 108 گروه جهادی در مشگین شهر حجت الاسلام عابدی به دهه بسیج سازندگی اشاره کرده و ادامه داد: با تلاش سپاهیان و بسیجیان جان برکف و گروه های جهادی در مناطق محروم کشور و شهرستان مشگین شهر کارهای مهمی صورت پذیرفته و 108 گروه جهادی و116 صندوق قرض الحسنه در شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟

ائمه جمعه استان اردبیل در نماز جمعه چه گفتند؟