مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 16:122022-05-13اقتصادي

بازرسی و نظارت بر عملکرد اصناف و بازار تشدید شده است


فرماندار فردیس از تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد اصناف و بازار در شهرستان خبر داد و گفت: اجازه افزایش خودسرانه را به هیچ کس نمی دهیم.

- ، خداداد کاشفی بعد از ظهر جمعه در جلسه فوق العاده ای که با هدف بررسی وضعیت توزیع کالاهای اساسی و وضعیت بازار فردیس، اتخاذ تدابیر و هماهنگی لازم بین ادارات شهرستان در خصوص نحوه نظارت و بازرسی کارآمد و مؤثر بر عرضه کالا و خدمات تشکیل شد از تشدید بازرسی و نظارت بر عملکرد اصناف و بازار در سطح شهرستان خبر داد.

وی با تأکید بر لزوم پایش مستمر بازار و نظارت بر قیمت ها به ویژه در شرایط کنونی اظهار کرد: کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان فردیس با هدف نظارت بر تأمین به موقع و توزیع صحیحی کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم تلاش می کند که جلوی افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی را بگیرد.

فرماندار فردیس بیان کرد: این کمیته به طور مستمر و با حضور نمایندگان تام الاختیار و ثابت دستگاه های عضو، با مدیریت فرمانداری فردیس سعی دارد که وضعیت بازار و میزان عرضه و توزیع را پایش و از افزایش خودسرانه قیمت ها پیشگیری کند.

وی با بیان اینکه قیمت جدید کالاها مصوب شده است، تصریح کرد: به هیچ وجه اجازه نخواهیم که به جز کالاهای اعلام شده قیمت دیگر کالا و خدمات به صورت خودسرانه افزایش یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی و نظارت بر عملکرد اصناف و بازار تشدید شده است

بازرسی و نظارت بر عملکرد اصناف و بازار تشدید شده است