مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 17:272022-05-13سياسي

اصلاح هدفمندی یارانه ها یک حرکت جهادی دولت بود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:دولت سیزدهم یک ایثار و فداکاری اساسی در خصوص هدفمندی یارانه ها انجام داده که دولت های گذشته اقدام به این عمل را به تاخیر انداخته و در این راستا می توان بیان کرد دولت سیزدهم دست به مجاهدت زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به طرح هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: دولت کنونی یک ایثار و فداکاری اساسی در خصوص هدفمندی یارانه ها انجام داده که دولت های گذشته اقدام به این عمل را به تاخیر انداخته و در این راستا می توان بیان کرد دولت سیزدهم دست به مجاهدت زده است.

وی با اشاره به اینکه شاهد دوران سختی هستیم و باید مردم همراه و همدل مسوولان باشد ادامه داد: در دوران گذشته ارز ترجیحی به دست رانت خواران و سوءاستفاده کنندگان می رسید که بایستی یک جراحی اساسی در این خصوص انجام و یارانه به دست مردم و در جایگاه واقعی خود قرار می گرفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: در استان آذربایجان غربی مسوولان مربوطه یه صورت  مجاهادانه وارد میدان شدند و نظارت جدی در بازار داشتند تا این دوره بدون مشکل و حاشیه بگذرد .

سید قریشی تصریح کرد: به دلیل این کار بزرگ دولت، افراد رانت خوار و دلالان از وضعیت موجود ناراضی بوده و قصد دارند نارضایتی را در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح هدفمندی یارانه ها یک حرکت جهادی دولت بود

اصلاح هدفمندی یارانه ها یک حرکت جهادی دولت بود