مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 17:522022-05-13سياسي

معاون اول رییس جمهور : کشور در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی ندارد


در هفت دهک بیش از هزینه ای که به مردم تحمیل شده یارانه پرداخت شده و در دهک های پایین ممکن است هزینه هایی از جیب دهک های 9 و 10 باشد که ما سعی کردیم از دهک 9 نباشد.

- در هفت دهک بیش از هزینه ای که به مردم تحمیل شده یارانه پرداخت شده و در دهک های پایین ممکن است هزینه هایی از جیب دهک های 9 و 10 باشد که ما سعی کردیم از دهک 9 نباشد.

معاون اول رییس جمهور گفت: کشور نه تنها در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی ندارد باید متذکر شد که دولت سیزدهم در تامین منابع مالی تهیه کالاهای اساسی خوب عمل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ محمد مخبر معاون اول رییس جمهور عصر جمعه در بازدید از انبار مرکزی شهید آیت الله مدرس در شهرستان رباط کریم که با حضور وزیر جهاد کشاورزی و استاندار تهران و فرماندار رباط کریم همراه بود درباره بحث تامین کالاهای اساسی گفت: دو موضوع موجودی فراوانی کالاها در انبارها و قیمت کالاها که برای دولت مهم بود و به طور کلی باید در نظر گرفته می شد و همچنین موضوع مهمی که قیمت ها در دنیا تغییر کرده و این وضعیتی که در منطقه است مشکلاتی را در قیمت محصولات ایجاد کرده است قیمت های کالاهای اساسی تعیین شد.

وی افزود: در راستای پیشگیری از ایجاد مشکلات ناشی از این طرح معظم اقتصادی دولت ، پیش بینی های بسیار خوبی همکاران ما در دولت و وزارت جهاد کشاورزی انجام داده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهور : کشور در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی ندارد

معاون اول رییس جمهور : کشور در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکلی ندارد