مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 19:522022-05-13سياسي

حضور شرکت های ایرانی در کنفرانس بازسازی سوریه با هماهنگی نمایشگاه اصفهان


سومین کنفرانس بازسازی سوریه با عنوان افق ها و فرصت های سرمایه گذاری در تاریخ 4 تا 7 خرداد ماه سال جاری (25 تا 28 می 2022) در شهر دمشق برگزار می شود و نمایشگاه بین المللی اصفهان به عنوان هماهنگ کننده شرکت های ایرانی برای حضور در این کنفرانس فعالیت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی اصفهان، شفیق دیوب، سفیر کشور سوریه در جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر ضرورت حضور گسترده شرکت ها به ویژه بخش خصوصی ایران در کنفرانس بازسازی سوریه اظهار کرد: سومین کنفرانس بازسازی سوریه با عنوان افق ها و فرصت های سرمایه گذاری، فرصت بسیار مناسبی است تا شرکت های خصوصی ایرانی در آن با زمینه های جدید و گسترده سرمایه گذاری در سوریه آشنا شوند و سهم قابل توجهی از بازسازی این کشور را به خود اختصاص دهند.

وی با اشاره به قانون جدید سرمایه گذاری کشور سوریه گفت: این قانون با در نظر گرفتن های گمرکی، تسهیلات، حمایت ها و ضمانت سرمایه گذاری، زمینه حضور سرمایه گذاران را در سوریه تسهیل کرده است.

در همین راستا و با هدف ایجاد بستر مناسب برای معرفی پتانسیل های تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی، شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان، برپایی پاویون ملی ایران در هفتمین نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه را در تاریخ 6 تا 10 مهر 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور شرکت های ایرانی در کنفرانس بازسازی سوریه با هماهنگی نمایشگاه اصفهان

حضور شرکت های ایرانی در کنفرانس بازسازی سوریه با هماهنگی نمایشگاه اصفهان