مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اردیبهشت 1401 ساعت 20:572022-05-13اقتصادي

فرماندار پاکدشت: مردم نگران کاهش کالاهای اساسی نباشند


فرماندار پاکدشت با بیان اینکه کمبود کالای اساسی نداریم، گفت: با تدابیر اتخاذ شده در طرح هدفمندی یارانه ها، مردم نگران کاهش کالاهای اساسی و افزایش قیمت دیگر کالاها نباشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، محسن اردستانی فرماندار پاکدشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدفمند کردن یارانه ها، اقدام مهمی از سوی دولت سیزدهم است که قطعا دست دلالان، واسطه ها و رانت خواران را از سهم مردم قطع می کند.

وی با اشاره به اجرای طرح اقتصادی دولت در هدفمند کردن توزیع یارانه ها و مردمی کردن ارائه ارز ترجیحی گفت: یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم، توزیع عدالت در حوزه های مختلف است که امروز نمود آن را در هدفمند کردن توزیع یارانه و مردمی کردن ارائه ارز ترجیحی به کالاهای اساسی می توان مشاهد کرد، اقدامی که قطعا دست دلالان، واسطه ها و رانت خواران را از سهم مردم قطع می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت افزود: دولت سیزدهم در نخستین ماه های فعالیت خود، با بدهی 54 هزار میلیارد تومانی، پرداخت ماهانه 10 تا 12 هزار میلیارد تومانی سررسید اوراق مشارکت و 200 هزار میلیارد تومانی به صندوق بازنشستگی و بیمه مواجه بود که با وجود تمامی فشارها، این بدهی ها تسویه و علاوه بر آن 200 هزار میلیارد تومان به بودجه های عمرانی کشور اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار پاکدشت: مردم نگران کاهش کالاهای اساسی نباشند

فرماندار پاکدشت: مردم نگران کاهش کالاهای اساسی نباشند