مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 06:422022-05-14اجتماعي

حضور 97 درصدی دانش آموزان متوسطه تهران در مدارس


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: پس از بازگشایی مدارس از 14 فروردین ماه زمینه حضور 97 درصدی دانش آموزان دوره متوسطه تهران در مدارس را شاهد بودیم که این رقم بسیار قابل توجه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، پس از گذشت 2 سال از تعطیلی مدارس، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد تا دانش آموزان از 14 فروردین ماه 1401 آموزش حضوری را آغاز کنند که با تصمیم قاطع ستاد ملی مقابله با کرونا و تاکید بر آموزش حضوری عملا تکلیف دانش آموزان، والدین، معلمان و دست اندرکاران مدارس روشن و مدارس در همه مقاطع حضوری شد.

آموزش غیرحضوری در بستر شبکه شاد شاید مورد توجه بسیاری از دانش آموزان و معلمان نبود اما دیگر شرایط کرونایی همه را خسته کرده بود و شاید منتظر جرقه ای برای بازگشایی مدارس بودند که در نهایت پس از تعطیلات نوروزی 1401 مدارس به صورت جدی حضوری شد و دانش آموزان بار دیگر در فضای کلاس درس، آموزش را از سر گرفتند.

حضور 97 درصدی دانش آموزان دوره های متوسطه علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اظهارداشت: پس از مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا که بنا شد بازگشایی و یا از سرگیری آموزش حضوری در مدارس را داشته باشیم، مدارس شهر تهران بالاتر از تصور ما با حضور دانش آموزان مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 97 درصدی دانش آموزان متوسطه تهران در مدارس

حضور 97 درصدی دانش آموزان متوسطه تهران در مدارس